dimecres, 11 de juny del 2014

Re-Diblogant.

Diblogacions va ser el meu primer blog. El vaig obrir allà pel 2007, crec recordar. Ara vaig a recuperar-lo. Esborre les entrades antigues i poc a poc aniré afegint les entrades que vaig anar posant al últim blog, La Dansa de la Mort. Con que en aquell blog les entrades van desapareixer i des del "El Levante" no van saber dir-me a què es devia la desaparició, vaig decidir tacar-lo definitivament. Escriure un post suposa un cert esforç i que te'l facen o deixen desapareixer només perquè sí és una putada molt gran. Afortunadament solc guardar-los, cosa que em permetrà recuperar molts d'ells, aquells que siguen vigents, que no siguen molt a tall d'actualitat.

Aquest blog el vaig anomenar Diblogacions perquè són reflexións volanderes, divagacions en forma de blog. I això intentaré recuperar. M'agradaria que fos un espai de reflexió on tot el qui estiga interessat en comentar algun tema ho fera lliurement. Un espai de trobada. Sé que últimament tinc tendencia a fer posts llarguísims, així que em m'impose l'obligació d'acurtarlos, intentaré ser sintètic i no passar-me del full i mig.

Oskar "Rabosa".